< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Možda nikada nećete probati moju kuhinju ali će vas uvek zanimati šta imam da kažem
____________________________________

____________________________________
Domaćica i neki od boljih postova iz daleke prošlosti

Domaćica u Parizu
Domaćica i prosjaci
Domaćica i Nova 2006
Domaćica u Bratislavi II
Domaćica u Bratislavi I
Domaćica o televizijskom programu
Domaćica o dnevnoj politici II
Domaćica na moru IV
Domaćica na moru III
Domaćica na moru II
Domaćica na moru I
Domaćica na EXIT-u 2005
Domaćica na EXIT-u 2001
Domaćica za volanom
Domaćica i njena osebujna spoljašnjost
Domaćica i blogocoolerske liste
Domaćica i Evrovizija
Domaćica i članak sa kojim je dospela na naslovnu stranicu blog.hr
Domaćica o poštama i zašto ih mrzi
Domaćica o dnevnoj politici I
Domaćica i nepozvani gosti
Domaćica i Branko Kockica
Domaćica i holandski studenti
Domaćica u kozmetičkom salonu
Domaćica u Albaniji
Domaćica i drug Tito
Domaćica o zvezdama koje su svi jedva čekali da zaborave
Domaćica i institucija braka
Domaćica i udžbenička problematika
Domaćica i njena iskušenja na putu ka fakultetskoj diplomi
Domaćica i porodica Milošević

Uz pomoć Hala njušim:



Manualno posećujem sledeće fellow-Srbiće:

Azizamku
Beogradoholika
Jelo i ostalo
Kanidju
La Laru
Markomaniju
Natty
Ostap Bendera
Sibonija
TV blog
Fiesty Kitten
Shoshona

I drag mi komšiluk:

Big Mamu
Beštijicu
Blogistiku
bugenviliju
Chipi Chipsa
Cranberrie
diverzanta
divljakušu
draguljčeta
Espadrilu
Egotripp
Jade
Jazzie
Kulericu
Ma kaj got
Neve-neru
Odu jagodi
Parah dox
Rabljenog političara
Ribca
Riječanku
Skalicha
Utvaru iz pakla
Yellenu
YogaGirl
i druga Tita, naravno

Autentična ili ne, naša Belle de jour

Image Hosted by ImageShack.us


Blogovi mojih real-life drugara iz prijateljskih i svrstanih zemalja:

Bettina
Tommi Laitio

U suzama su nas izgleda napustili:

Bankrobber
Cookie
Oko promatrača
Pastoralna kupusica
Pinacolada
Poetik
Portobello Belle
URLanje

Image Hosted by ImageShack.us

I ja bedz za trku imadem!


online


___________________________________

rijama@yahoo.com
___________________________________

Moj vodič kroz teskobe svakodnevnog života

Žal za mlados'

Pop Boks
Leksikon YU mitologije

Na poslu je dosadno? Zabava je one click away

SpaceJap
Apsolutni hit
Najbolje otkriće trash patrole
Dobra reklama govori sto jezika
Nešto actually korisno

Linkz to my hall of cool

Vincent Price
Peter Sellers
Michael Caine
Peter Greenaway
Matori seronja koji mi je još uvek drag
The Housemartins
Billy Bragg
They might be giants
Jeff Buckley
The Faint
James
Kings of Convenience
4AD klika
Inspirativni tepisi
Delboy and Rodney Trotter


Rođendan, kažeš?

Rođendan mi je prošao a na poklon mi niste kupili:

Knjige

John Fisk "Popularna kultura" (izdavač Clio)
Vida Ognjenović "Put u putopis"
Sue Towsend - bilo koji od nekolicine dnevnika Adriana Mole-a
P.G. Woodhouse "Jutro donosi radost"
P.G. Woodhouse "Hvala ti, Dživse"
Oto Oltvanji "Crne cipele"

A o ovome ni da ne govorimo ..

USB kabl za moj telefon
Jednu dobru masažu
Biotherm mleko za telo (da, ono sa limunom)

..::Domaćički shit-lit::..
20.05.2005., petak
Europe twelve points, L'Europe douze points!

Došao je vikend koji smo željno iščekivali svi gejpederi sveta i ja - vikend Evrovizije!

Ne znam za vas ali ja sam pravi Evrovizija addict. Kada kažem pravi onda mislim pravi. (dubljim glasom) Praavi. (još dubljim glasom) Praaaavi. Meni nije dovoljno da jednom godišnje smestim dupe ispred televizora i uz osmeh propratim tih 25 kompozicija, A-A. Preko godine naprosto moram da učestvujem u evrovizijskim forumima, pratim bivše i buduće učesnike, nacionalna takmičenja, internet stranice i slično. Skrušeno priznajem da u posedu imam čak i nekoliko CD-ova na ovu temu kojima neretko maltretiram sve one nepozvane goste o kojima sam ranije pisala. Pred svaku Evroviziju pratim kladionice i interesujem se za potencijalne favorite, sastavljam svoje liste i razmenjujem mišljenja sa drugim Evrovizija-addictima. Nije da baš uvek pogodim ali neretko imam njuh za pobedničku pesmu što ne znači da ću vam je sad otkriti tek tako :)

Gledanje Evrovizije je takođe užitak za sebe. Ranije je Evrovizija trajala samo jedno veče i većina je izvođača pevala na svojim izvornim jezicima što nam je umnogome uskraćivalo mogućnost da uživamo u nadasve idiotskim tekstovima. Danas je Evrovizija podeljena na polufinale i finale i svi pevaju na engleskom što predstavlja neiscrpni izvor zabave za sve jezički osveštene gledaoce. Za mene je Evrovizijska subota po mnogim kriterijumima specijalna. Te subote obavezno pozovem već ustaljeno društvo, napravim kokice, nakupujem piće, ispremeštam nameštaj kako bi sve podredila televizoru, podignem noge i uživam! Ova su druženja uvek zabavna: navija se, glasa se, televizor biva zasut kokicama, olovkama, spajalicama i ostalim rekvizitima za "pozdravljanje" kretenoidnih pesama a potom se još barem sat vremena potroši na komentarisanje pobednika, gubitnika, glasanja, toaleta, voditelja, komentatora, bine i svega što uz Evroviziju neumitno ide. Ukoliko se potrefi da za vreme Evrovizije nisam u zemlji, samo mi dajte televizor i antenu i već su se nekako snaći! Da moja ludost nije lokalnog karaktera dokazuju i svi oni stranci koji su sa mnom, onomad, po jednom slovačkom selu poharali boga oca da nađu neku spravu za televizuelni ugođaj kako bi si priskrbili mogućnost da saznaju rezultate iz prve ruke. Naravno, kako u mestima zvanim Časta Papiernička to jednostavno ne postoji, na kraju smo bili prinuđeni da u 2 ujutru uznemiravamo tonca izvesne radio-stanice u dalekoj Finskoj (don't ask why) sa pitanjem "Izvinite, ne, nismo pijani nego smo u jebenoj Slovačkoj, da li nam možete reći ko-je-na-kraju-pobedio?" :)

Kako je večeras Evrovizijsko polufinale, nestrpljivo očekujem da čujem kojih će 10 zemalja proći u finale. Opšti utisak je da su se određene zemlje zaista potrudile da unaprede svoj scenski nastup tako da predviđam da se večiti Evrovizijski luzeri Švajcarska i Norveška ove godine neće vratiti kući obeleženi onim mrskim "nill points". Naravno, gomila zemalja se u tradicionalnom maniru potrudila da pošalje neverovatno dosadne pesme propraćene još besmislenijim koreografijama ali mi se generalno čini da je kvalitet pesama nešto viši u odnosu na prethodnu godinu i da će finale biti interesantno. Što se bivših jugoslovenskih republika tiče, neke su bile bolje, neke lošije ali ne sumnjam da će solidarnost proraditi i da će se barem dve od tri prikazane plasirati u finale. Za one koji ne znaju Bosna i SCG su, zarad solidnog uspeha na prošlogodišnjoj Evroviziji, već u finalu što znači da se sada bespomučno glasa za Hrvatsku, Sloveniju i Makedoniju koje će ove godine, nadam se, proći bolje nego prošle!

Rezultati su stigli i sada ćemo saznati ko se plasirao. Pored svake plasirane pesme ću staviti i neki svoj komentar, čisto da znate šta vas otprilike očekuje!

The winners are:

Mađarska - moram priznati da me se pesma nije dojmila, mogućno zato što ide ovako "Szlatrokmyzzihorlokbojosrendorsegszmthzsmthszmth". Neprijemčivost mađarskog jezika je dodatno pojačana tipičnim mađarskim outfitom kome su samo falile sandale na debele čarape pa da budem k'o kod kuće. Na kladionicama ova pesma stoji dobro (za one koji se razumeju 16/1) ali moj favorit nije i to definitivno.
Lična prognoza: 14 kokica, 1 olovka, 12 spajalica. Treba malo ostaviti i za ostale.

Rumunija - I ova je pesma, za divno čudo, dobro kotirana na kladionicama (16/1) mada zaista ne znam zašto. Pevačica je simpatična ali je pesma krajnje upitna. Ne znam kako taj retro-disco iz 90ih može ikoga da natera na kuckanje poruka i slanje glasačkog SMSa? Da ilustrujem, reči idu ovako "Let me try, let me try, don't want to say goodbye". Ja bih ti, srećo, rado rekla goodbye ali šteta što ostatak publike nema senzibiliteta za moje potrebe tako da nu, zabavljaj se. Što se moje lične prognoze tiče ona izgleda ovako: 70 kokica, 2 olovke, 24 spajalice. Ako vam se čini da je ovo malo reći ću samo - za nju je i previše. Vala baš.

Norveška - mislim da Evrovizijska publika nije ni svesna blagoslova u vidu ovogodišnjih norveških predstavnika. Pa sama činjenica da nas ove godine nisu počastili nekim dosadnim plavookim neenergičnim patetičarom govori za sebe. Sa mnom se slažu i kladionice jer se Norveška plasirala prilično visoko (11/1). Zanima me kako će proći u finalu, nadam se ne loše.
Lična prognoza - 0 kokica, 0 olovaka, 0 spajalica a za ostalo - videćemo.

Moldavija - Evrovizijski newcomers. Priznajem, kupili su me. Slaba sam na njih. Potiho navijam. Kladionica se ne slaže (150/1)
Lična prognoza - 0 kokica, 0 olovaka, 0 spajalica, 1 glas. Jebi ga kad je to jednostavno jače od mene :)

Izrael - ova pesma nije nikakvo iznenađenje. Zašto? Zato što je jebeno ista kao i sve ostale izraelske pesme. Pitam se da li u Izraelu postoji samo jedan autor/tekstopisac ili šta? Prosek pesme opisuje i prosečan uspeh na kladionici (33/1)
Lična prognoza - 0 kokica, 0 olovaka, 0 spajalica, 1 odlazak na WC. Pesma je idealna za napravit' pauzu, da se zna.

Danska - tralalalala-boyband-tralalalala-don't leave me girl-whatever-whatever. Boo-riiing. Devojčice će sigurno glasati ali im je uspeh u očima kladionice upitan (80/1).
Lična prognoza - 20 kokica, 0 olovaka, 0 spajalica preotetih od strane drugara gejpedera. Biće okršaja.

Makedonija - Nakon cele kotroverze vezane za pobedu ove pesme na nacionalnom takmičenju sada je i zvanično - ova pesma je nepatvoreno govance. Na stranu to što se naprosto utopila u gomilu ostalih, Martin zaista ne zna da igra. Molim sve u Kijevu da mu oko toga malčice pomognu. Kladionica kaže - loše (100/1). Ja kažem - 25 kokica, 0 olovaka, 7 spajalica, 1 čaša vina (ispijena naiskap)

*podrig*

Hrvatska - dragi Hrvati, šta da vam kažem sem da je Boris bio iznad mojih očekivanja! Zvučao je dobro i sve je štimalo. Svidelo mi se. Biće to ok. Boris se na kladionicama kotira prilično visoko (18/1) a kod mene?
0 kokica, 0 olovaka, 0 spajalica, 1 nada da će dobro proći. Samo napred :)

Švajcarska - Ovu zemlju na ovogodišnjoj Evroviziji predstavlja jedna estonska grupa što možebitno objašnjava zašto pesma nije sranje. Štaviše, mislim da će jako dobro proći. Kladionica kaže da će ova pesma biti prva (11/1) a ja kažem: 0 kokica, 0 olovaka, 0 spajalica. Ima i previše sranja među još neposlušanim finalistima da bi se preterivalo :)

Letonija - neke devojčice su na forumu izjavile da je ova pesma favorit pa sam je pažljivo poslušala. Prvo što upada u oči jesu dva kretenoidna morona koja sede i drndaju gitare u stilu "More then words". Potom pesma postaje "More then words". Potom oni ustaju, ostavljaju gitare, dolaze do mikrofona ispred kojih se nešto kao pipkaju sa sve koreografijom? H-aall-o? Lagano povraćam. Kladionice kažu da će biti osrednji (40/1).
Lična prognoza: 752 kokice, 27 olovaka i markera, 300 spajalica. Now, go to your room!

I na kraju šta reći sem da je nešto bilo očekivano a nešto neočekivano. Meni je lično žao da se Holandija nije plasirala jer mi je pesma bila bljutkasto-simpa. Ipak, kao što smo već zaključili, moj se ukus često ne poklapa sa ukusom publike pa mi ne vredi da plačem za prosutim mlekom.

Sada vas ostavljam da izreknete svoje favorite a ja lagano odoh da se spremam za subotu. Jedino mi još ostaje da odaberem na kojem ćemo kanalu gledati prenos - RTS, HRT ili BBC? RTSova komentatorka je nekako bila suviše ljubazna i dosadnjikava da bi nas zabavila informacijama tipa "Moto belgijskog takmičara je - Život je lep, zato ga treba živeti punim plućima" tako da će izbor verovatno pasti na Terry Wogana. On jeste matora cinična drtina ali je barem zabavan. Jedva čekam da ponovo počne da preispituje svoje poznavanje geografije pitajući se gde je ta jebena Srbija i Crna Gora. Ma, biće urnebesno!!!

- 01:30 - Serviraj mi svoje mišljenje sa malo peršuna (29) - Uvrsti ovo u svoju knjigu recepata - Popni se na ove merdevine da okačiš zavesu

<< Arhiva >>